Zwroty i reklamacje
CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT? NIE MA PROBLEMU!
- Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 DNI od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
- Termin ZWROTU PŁATNOŚCI może wynieść od 1 OD 14 DNI od otrzymania przesyłki.
1. W przypadku zwrotu prosimy przesyłać drogą mailową na adres info@steiner.com.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy - Formularz Zwrotu Towaru. Wzór takiego oświadczenia dostępny jest pod adresem http://www.pudelkanaciasto.com.pl. W oświadczeniu wskazać należy numer zamówienia, dane zamawiającego oraz numer konta bankowego, na jaki właściciel sklepu ma zwrócić zapłatę.
2. Prawo zwrotu dotyczy tylko klienta indywidualnego.
3. Zwrócić można rzeczy nie noszące śladów użytku oraz pod warunkiem, że zostały dostarczone do nas w stanie nienaruszonym, czyste oraz w nieuszkodzonym opakowaniu. Zwracane produkty powinny być zabezpieczone do wysyłki w sposób, który uniemożliwi ich ewentualne zniszczenie w transporcie. Zwrot towaru nalezy dokonać w przeciągu 14 dni od oswiadczenia o odstąpieniu wraz paragonem na adres: STEINER STRADA Ul. Morgowa 65, 35-323 Rzeszów
4. Właściciel sklepu zwróci zamawiającemu dokonaną płatność, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie internetowym) w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
5. Płatności za zamówiony towar będą przekazywane wyłącznie w formie przelewu bankowego na rachunek wskazany przez klienta dokonującego zwrotu.
WYMIANA TOWARU
1. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na nowy.W takiej sytuacji prosimy o wysłanie informacji drogą mailową wraz z opisem oraz zdjęciem produktu na adres: info@steiner.com.pl
2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek sklepu, który pokrywa związane z tym koszty.
3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, firma zareklamowany towar odsyła na własny koszt.